Monday, March 6, 2017

مردمی کردن احیای دریاچه ارومیه مصداق احترام به حقوق شهروندی است

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: گام برداشتن در راستای احیای دریاچه ارومیه توسط مردم یکی از مصادیق حقوق شهروندی است که بایستی در استان آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد.
بنابر گزارش‌ها، دو نوکیش مسیحی در ارومیه بازداشت شده‌اند
بنابر گزارش‌ها، انوشه رضابخش و سهیل زرگرزاده، نوکیشان مسیحی، حدود دو هفته پیش در شهر ارومیه بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل شده‌اند. منصور برجی، سخنگوی کمیته ماده ۱۸ وابسته به شورای کلیساهای همگام در لندن، به رادیو فردا گفت که این مادر و پسر مسیحی در منزل خود و توسط نیروهای لباس شخصی اطلاعات سپاه ارومیه دستگیر شده‌اند و دلیل بازداشت آنها تاکنون اعلام نشده است. بنابر همین گزارش، این دو نفر پیش از این سابقه بازداشت نداشته‌اند و مأموران امنیتی هنگام بازداشت کتاب‌ها و جزو‌ه های آنها را نیز با خود برده‌اند. نهادهای مدافع حقوق بشر، از جمله عفو بین‌الملل در تازه‌ترین گزارش سالانه خود، از سرکوب اقلیت‌های دینی در ایران انتقاد کرده‌اند.
همایش یک روزه احیای دریاچه ارومیه در بناب برگزارشد/انتخاب بناب به عنوان پایلوت استانی احیای دریاچه ارومیه
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از انتخاب شهرستان بناب بعنوان پایلوت استانی در راستای اجرای موفقیت آمیز طرح های اقتصاد مقاومتی و بخصوص احیای دریاچه ارومیه خبر داد. به گزارش هاناخبر، محمدصادق پورمهدی عصر یک شنبه در همایش یکروزه احیای دریاچه ارومیه در شهرستان بناب افزود: اجرای موفق طرح های احیای دریاچه ارومیه در این [#8230]

No comments:

Post a Comment